Panioku Merhaba kızlar tabii ki cinsiyetin önemi yok rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin ama insan merak ediyor ilk kontrolümüzdü sizce keseye göre cinsiyet nedir 🥹🥰
Semabkr Panioku bende bunu merak ediyordum post acacaktim benimkinede bakar mısınız bu posta girenler meraktan çatlıyorum 😬
Bride_6470 Panioku keseye göre cinsiyet tutmuyo en azından bende tutmadı herkes keseye göre bebeğin durdugu yere göre kız okcak dedi erkek olduğunu öğrendik :)
Semabkr Semabkr Şimdi hanımlar burda bebişim 10 haftalık şuan 13 haftaligim Perşembe randevum var ama meraktan çatlıyorum 😬 bakabilecek olan var mi
Panioku @Cinsiyettahminidolunayes Bu işin piri sensin 😊 21 ağustos son adet tarihim (geç yumurtlama gördüm) 16 eylülde yumurtlama gördüm o zaman hamile kaldım İlk beta 637 Dogum tarihim: 22/04/1997 Eşimin dogum tarihi: 02/06/1998
Semabkr Cinsiyettahminidolunayes merhaba sizin tahminlerinizi hep görüyorum rica etsem benim için de tahmin edebilir misiniz? 18 temmuz son adet tarihim 122.5 di ilk betam Doğum tarihim: 12.04.1997 Eşimin doğum tarihi: 22.10.1994 Keseyi atıyorum hemen
Mrtbrv Cinsiyettahminidolunayes banada bakar msnz 01.03.1994 ben eşim 27.08.1991 son adet 2 eylül. İlk betam 432 dii🙏🙏♥️♥️cok tskr ederım smdıden ama 2.betam 26 bin küsür cıktı ikizde şüphe ettık
sedanur4004 Benim doğum tarihim 23.05.1998 Eşimin 06.07.1995 Sat 7-8-9 eylül Bana da bi yorum yapar mısın çevremdeki herkesi bildin maşallah yaaaa  @Cinsiyettahminidolunayes
Mrtbrv Panioku canım benımde 2 eylul son adet tarıhım. 2 ekımde kan verdim 432 cıktı ayın 12 sinde verdım beta 26 bin küsür cıktı kese göründü ama banada cokkk yuksek geldı ne normal degıl bende bılmıyrm suan yaaa