Bahar1644 öncelikle erkek bir doktor çağırıyolar. O doktor kolunu dirseğine kadar sokuyor bebeği tutuyor ve indiriyor çok acılı bir şey. Üniversite hastanesi olduğu için bu tarz uygulamalar orada yapılıyor. Özellerde falan uğraşmıyolar bunun için. Bir de kadın doktorlar yapamıyolarmış bunu öyle demişlerdi orda. 4 yıl oldu ben doğum yapalı. 2 yıl psikolojik destek aldım yoksa hayatta bir daha doğurmazdım. Şimdi 2. ye hamileyim bunda bakalım bizi neler bekliyor…