Bahar1644 ben normal dogum diye direttigimi soylemedim? Normal dogum istiyorum dedim siz nasil ki sezaryen istersiniz bu da benim tercihim. Ayrica bebegim saglikli bir sekilde dunyaya gelsin de isterse sezaryenle gelir, icimde tutacak halim yok. Ve sezaryen yapanlar ölüyor demedim, devaminda da her iki dogum da kisiye gore degisir diye belirttim. Okudugunuzu anlamaya calisin once bence.