aminehumamoms şimdi özele takipliyim doktorumla çok konuştum epidural istiyorum diye ama ikinci doğumun daha kolay olacağını söylüyor. Zaten zorlanma halinde sezaryen oluruz diye ikna etti beni. Bir de ilk doğumda vajina deforme oldu altta kesik var 4 yıl olmasına rağmen k bölge hassas. Açıkçası de sezaryen kesiğini göze alabilir miyim bilmiyorum. Çünkü doğumdan sonra vajina estetiği olacağım. Durumlar karışık bende diyorum ya psikolojik destek aldım yoksa atlatamazdım. Ama ısrarcı değilim ne derlerse onu yapacağım ☺️