Nurrr_33 Malish ilk sonuçta anladı arkadaşım dedi ki 6.gun kan tahlili benim 70 gelmişti senin 30 larda falan gelirse tek 2 katı falan olursa ikiz mutlaka canım demişti benim 6.gunu 66 çıkmıştı kan değeri beta
Gdhjddkkd Berraeray1 ya hayır dayanamayıp test yaptım kanı sonra vericem kendi hastanemde vermek istiyorum hamileyim havasına girdim ama inşallah değerimde güzeldir 🤲🏻
Berraeray1 Kızlar ben progeston fitil kullanıyorum kullananlar bilir ki iç çamaşırına krem gibi akar az önce fark ettim ki fasülye uzunluğunda kahverengi sümüksü bir akıntı var yerleşme olabilir mi ya
Gdhjddkkd Berraeray1 şeffaf mı canım benim dedim dün çok az kahve geldi bugun de senin dediğin gibi geldi benimde ama çok açık kahverengi ile beraber geldi tek gelmedi
Ask12 Berraeray1 aynısını yaşadım canım ilk fitille geldi sonra bi iki leke geldi hatta kese günü kanadım 6.haftada kanadım bizim süreçlerde oluyor bu şar canım
Gdhjddkkd Berraeray1 o zaman yerleşme olabilir canım benim yerleşmeden sonra doktorum hemen istirahat et dedi sende dikkat et yine ne olur nolmaz Allah korusun
Ask12 Berraeray1 sen kendini hep pozitif tut olucak de sev karnını burdasın veya burdasınız biliyorum de inşallah bende dua edicem ❤️