Berraeray1 canım testine de yazmıştım 6. Günü aynı 30 çıktı iki gün sonra 140 oldu kesin olsun diye bı iki gün sorna daha verdim 321 çıkmıştı 😄 pozitif senin de inşallah tekrar verirsin içine siner çok normal bı değer. İnsan bir kez olumsuzu yaşayınca inanmıyor benim de ilki doğal gebelikti karnimda 4 aylık kaybettim hep bir aksilik çıkarsa diye bekliyor ama merak etme daha da yükselecek