Nurrr_33 Malish ilk sonuçta anladı arkadaşım dedi ki 6.gun kan tahlili benim 70 gelmişti senin 30 larda falan gelirse tek 2 katı falan olursa ikiz mutlaka canım demişti benim 6.gunu 66 çıkmıştı kan değeri beta
Malish Nurrr_33 herzaman olmiyor öyle canim benim betam 1440 ama tek kese tek bebek hata 3 tane transfer oldum onada çok şükür kandan bakmazlar keseye göre bakarlar canim