Momofelisa canm bende iyiyim beslenmeme özen gösteriyorum . Genelde yatar oturur şekildeyim hiçbir iş yapmadım. Yemeği masada yiyorum geri gelip hemen uzanıyorum. İştahım aşırı açık günde üç dört öğün yemek yiyorum 😂 onun harincinde kafa olarak da çok rahatım da bu platformdan ayrılamıyorum girmeyeyim diyorum yine de giriyorum