Berraeray1 Dondurulmuş 6. Gün embriyosu 2 embriyo transfer edildi bugün 6. Gün transferi sayarsam 7. Gün bebeklerim benimle miiii 🥹 (3 yazısına takılmayın 3. Testim😂)
Momofelisa Berraeray1 yanlış hatırlamıyorsam sizin kanamanız olmuştu. Sağlıkla devam edip etmediğini anlamak için kan testini iki günde bir tekrarlayıp katlamaya bakmanız lazım.
tugbadurmaz34 Berraeray1 çok net belli canım hayırlı olsun hemen kan verin yarın Güzel haberler almanız dileğiyle 🥰🤗
Momofelisa Berraeray1 şükür sevindim o zaman sağlıkla devam ediyor diyebiliriz. Benim de bugün transfer günüyle birlikte 5. Gün saymazsak 4. Sabırsızlanıyorum bende test yapmak için ama çok erken galiba. Dondurulmuş 5. Gün çift embriyo benim de.
Berraeray1 Momofelisa ben dayanamayıp 4. Günde yaptım ama negatifti benden sana tavsiye yapma bekle en az 6. Gün dayan ama transferi saymadan 6. Gün inşallah bebişler seninledir 🤲🏼
Yasemincee26 Momofelisa canım Çarşamba günü tramsfer olmuştun galiba bende Perşembe günü oldum aramızda bir gün var. Benimde çift embriyo transferi edildi. Nasılsın neler yapıyorsun nasıl hissediyorsun
Nurrr_33 Berraeray1 evet hamilesiniz bende 2 embriyo transferi ve dayanamayıp 6.gunde test yapmıştım ve çıkmıştı ikizlerim var 🙂🙂
tugbadurmaz34 Berraeray1 sende benim gibisin 🥹 bende 1 saat bile bekleyemedim hemen gidip vermiştim 1 saate çıkar haber ver bana da merak ettim 🥰
Birbahargunu Berraeray1 6. Günde aynı böyle çıkmıştı canım prodoctor test sanırım aynisiydı hemen kan verdim beta 30 du inşallah güzel haberini alırsın