5+2 olduk bugün. Beta >1000yazıyodu. Tam küsüratına kadar niye vermediyse. Yarın tekrar başka bi yerde vereceğim. Daha kücük em azından gittiğimde kese göründü desin diye biraz doktoru erteliyorum. Cünkü gidip kese daha yok derse moralim bozulur diye düsündüm 😄 bide sonra kalbini duymak icin gitcez malum