Boncukk123 Yavru-kus kesınlıkle cok fazla bir fiyat artışı var ozelde devlet hastanesinde de hic içim rahat etmiyor ama mecburiyetten sıra bulup etmek desen zaten haftalar hatta aylar sürüyor Allah yardımcımız olsun
Yavru-kus Boncukk123 Aynen öyle mecburiyet insanı yoruyor yapacak bir şey yok randevu bulunmuyor aylar öncesinden bakmak lazım
Kurabiyem_33 Bende bugün 7+0 dayım 6+3 de gitmiştim doktora bebeği ve keseyi gördük ama kalp atışını duyamadik 1 ay sonra gidicem tekrar o zmnda 10 haftalık oluyorum hersey net gözükür inşallah
karpuzz Aslidemir2334 öyle çok yok kusmam hiç olmadı halsizlik var göğüslerim hafif şiş ve acıyor o kadar
Aydannx Benim 4 haftalıkta doktora ne zaman gideyim sizce şuan gitsem bakarmı bişey görürmü yani boşuna para vermiyim
ceydadmnn Aydannx ben gittiğimde 4 haftamda hiç birley görmedi boşuna gitme bence sadece kan ver bak beta güzel yükseliyor mu diye bugün sağlıkocağına gidicem kan vermeye 5+0 ız eğer betam 3000 i geçmişse gidicem kese görmek için