Yavru-kus bende 8 haftalığım canım 1 ay sıra bulamadım iki aylık olduk resmen beklerken kan tahlili vermek gerekiyor diye yakınımdakı hastaneye gittim ama doktor hoşuma gitmedi baska hastaneden de sıra bulamadığım icin mecbur kaldım tahlilleri yaptırdım haftaya ilk defa araştırma hastanesine gideceğim insaAllah hersey güzeldir ☺️🌸