Cnm her bebek kolikten dolayı ağlamıyor benim kızım 6 ay ağladı doktor doktor gezdik bi nedeni yok sebepsiz saatlerce ağlıyordu gaz problemi hiç olmadı gelişimi hep öndeydi güzel besleniyordu ama ağlama krizine giriyordu yüzü mosmor olup ağzından köpükler çıkarıyordu çaresiz kalıyorduk beşikte ayakta çarşaf arasında sallama çingene beşiği ne yaptıysak çözümünü bulamadık ilk zamanlar yine neyse büyüdükçe daha zor oluyor 6 aydan sonra yavaş yavaş azaldı kimi bebek böyle oluyor umarım senin bebeğinin uzun sürmez Allah yardımcınız olsun sabredeceksin 👍