Serap-asel benim kızımda hiç gaz problemi olmadı uykusu hep düzenliydi ama bir ağlaması vardı akıllara zarar. Kaskatı kesiliyodu neden çünkü kucak istiyodu ama yüzüne üflüyodum ki nefes alsın oendinden geçiyodu. Yani bebekler hep öyleler katılarak ağlıyolar istedikleri olmadığında da bir dertleri olduğunda da. Şimdi 4 yaşında hala öyle kendini yerden yere atıyo bir sıkıntısı varmış gibi ama yok sadece istediği olsun istiyor… Siz sıkmayın canınızı hepsi geçiyor 🌸