Geçen bı video izlemiştim kronik gaz sancısı sanılıyor müdahale edilmiyor ama bu durumda birde kalbin kontrol edilmesi lazım diye anlatıyordu doktorun biri isterseniz bı doktora götürün hem kontrol etmiş olurlar gaz damlası alırsınız en azından bide hergun aynı saatte olan ağlama krizleri kolik belirtisi oluyo