Kevserbtr Adetim 5 gün gecince erken gebelik yaptım çıkmadı.
10 gün geçince kan verdim çıkmadı.
18. Gün geçince noluyoz dedik eşimle, normal test aldım.2. Çizgi silik çıktı.Kanda 76 değer çıktı.
41+3 de kucağıma aldım.Şuan 41 günlük oğlum var.
O kadar çok ara testler yaptım ki hamile kalana kadar, erken testleri yok 2 gün gecikti 4 gün gecikti diye.Kaç ay hüsrans uğramıştım.Boş yere üzmüştüm kendimi.
2. Çocuk nasip ederse Allahım bi kardeşi olsun isterim ben tek çocuğum çünkü, hiç acele etmicem testler için ☺️