Kevserbtr Hanımlar gec dollenme ile ilgili bilgi verirmisiniz lütfen gecikmenin kaçıncı günü öğrendiniz gebeliğinizi doktorunuz kan tahlılınden sonra yumurtanız catlamış adet olursunuz fılan dedımı çok merak edıyorum aklımda deli sorular
Reyhankarabiber Kevserbtr adetimden 4 gün sonra kanda beta hcg 52 ile öğrendim canm 5 haftalık olması gerekirken 3 haftalıktı. Dış gebelik veya kimyasal gebelikte olabilir demişti doktorum ama çok şükür 35 haftalık olduk 😊
Berram Reyhankarabiber idrar testi yapmış mıydnz? Negatif mi çıktmıştı? Benimde bugn reglimin 3. Günü regl olmadm testler negatif 🙄 Acaba geç döllenmemi?
Seyyyma7 Reyhankarabiber canım benimde böyle 2 hafta geriden geliyor bir sorun oluyor mu hiç doktora da soramadım 😔 bir sorun oluyor mu arada fark olması yani
Kevserbtr Berram benım gecıkmenın 5.gunu kanfa bhcg negatıftı doktor kanda baktı yumuryan catlamıs dedı adet olursun dedı kıstte yoktu 9 gun oldu hala olmadım dun evde test yaptım yıne negatıf
Reyhankarabiber Berram yaptım normal idrarda gebelik testim gecikmenin olduğu 2.günü negatif çıkmıştı. 4.gün kan verdim 😊 erken gebelik testi yapmadım ama
Reyhankarabiber Berram evet başlarda dış gebelik veya kimyasal da olabilir dedi baya stresli bir 3 haftanın sonunda 6+1 de kalp atışı duyduk o zamana kadar emin olamadik 😊
Berram Reyhankarabiber Reyhankarabiber Maşallah 🙏🏻🤗🤗 İnşallah , hamilelerin duası kabul olurmuş benim içinde dua edin pozitif olmş olsun🙏🏻🤗
Reyhankarabiber Berram İnşaallah kabul olur da inşaallah pozitif görüp sağlıkla huzurla bi nefeste kucağına alırsın canım 😍😊
Kevserbtr Ufkumm ya pekı doktora gıttıgınzde kac haftalıktı ve sızde sureklı adet olacakmıs gibi sancı varmıydı