Denizozge benden bir mesaj :)
14haftalıkken serklaj oldum şimdi 26 haftayı geçtim genelde uzanarak geçiriyorum komşuya güne de gittim markete gidilcekse ona da gittim. Zaten bir ayağımız hastanede 2 haftada bir doktora çıkıyoruz. E 20 yi geçince yok endokrin kontrolüydü işte 25 i geçince şeker yüklemesiydi ekstralar çıktı onlar içinde çıkıp hastanelere gittik. Progestan gunde 2 vajinal, magnezyum gunde 1, coraspin, Oksapar kan sulandırıcı iğnem vitaminler var kullandığım ilaçlar.. 1gün iyiysem 2.gün hafif hafif kasıklarım ağrır oluyor. İlk zamanlar benm için daha zordu. Asla geçmek bilmedi dikişi hissetmekten tutun şiddetli kasık bel ağrısı vardı.. 20-22 hftyı gectim daha rahatladım. Ayda bir idrar kültürü veriyorum şikayet oldukca aralarda verdiğimde oldu. Hep temiz geldi dikiş atıldığı harici antibiyotik kullanmadım bir kez 20.hfta gibi fitil kullandım o kadar. Genelde uzun oturuyorum zaman zaman uzanıyorum. Yemek temizlik çamaşır bulaşık hiç bişey yapmıyorum annemler bizde dönüşümlü onlar yapıyor. Moralimi yüksek tutuyorum pozitifim :) sizde öyle olun.. Allah bu zorlu yollardan gecen tüm serklajlı annelere vaktinde sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲