ElayAysen Aynıymışız:)) Tabiki dikiş için yazarım size mutlaka.Dikişle de alakalı hep güzel şeyler okudum,doktorum da sadece dikiş ipine tek bir kez kesmek için dokunacağım o kendiliğinden açılacak ve alacağım dedi.Toplamda 2 dk bir işlem bunun için narkoz almanı istemiyorum,o saatten sonra bebeğimiz gelse de sorun değil dedi.Benim bebeğim şu an baş aşağı pozisyonda herhangi bir baskısı görünmüyor ultrasonda,rahim ağzında da bir sıkıntı yok o yüzden hemen de doğabilir 37leri 38leri de görebilir dedi.Ben serklajdan sonra ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici de vurulmuştum 2 kez haftaya hatırlatma dozunu da yapacak garantiye almak için.Yani sabırsız da olacak olsa biz hazırız dedi:)