Bende 13 de serkilaj oldum 24+5 e geldim çok şükür 22+3 de hunilesme ve rahim ağzı 17 ye düştü doktorum yatmana gerek yok demişti bunu duyunca endol progastan başladık haftada bir iğne ve ben serkilajdan beri enfeksiyon haftada 3 kere fitil kullanıyorum şuan yatıyorum artık en son 21 e çıktı rahim ağzı doktorum dikişe güveniyoruz hunilesmeyle kisalmayla işimiz yok dedi ve bebeğin gelişimi için ilaç verdi önemli olan artık bebeğin kilo alması dedi