Sekine24 dar değil geniş bakın hayata.. 5 dk sonra belki bi telefon gelecek ailenden birinin, eşinin vs.. acı haberini alacaksın. İşte hayat bu kadar basit ve boş. Ne yani çocuğun doğunca uzun yaşayacağının garantisi mi var ? Belki 10 yaşına saglikla gelecek gece yatağına girecek sabaha uyanamayacak. İleriyi Allah biliyor. O yüzden hiç bir şeye güvenmiyorum bu hayatta Allahtan başka.. madem bi şeyleri yaşamayı istiyoruz aslında bütün riskleri de göze aliyoruz. Bize düşen Allah rızası niyetiyle yaşayıp imtihanlara sabredip her halimize şükredip tevekkül etmek. Allah zaten diyor biz sizi mal açlık endişe evlat ile imtihan edeceğiz diye.. inandım demekle imtihan olmadan geçip gideceğimizi mi sanıyoruz bu yalan dünyadan ?.. imani konularda kendinizi ne kadar güçlendirip Allaha, inancınıza sarılırsanız kolay atlatırsınız.