Sekine24 sonuna kadar yaşıyorum ilki kanamalı düşükle sonuçlanmıştı zaten afedersiniz biraz akıntım gelse beynime kan sıçrıyor koşarak wc gidiyorum. Orada çok şükür diyorum bu sefer hiç kanaması olmadan kalbi duran anne hikayeleri duydukça stres oldum iyice midem filan çok bulanmıyor azıcık oluyor ama insan onu bile arar oldu belirtim azalınca bugün niye olmadı diye geriliyorum doktor 4 hafta sonraya randevu vermişti 2 hafta geçti dayanamadım başka doktora gidip kalp atışını dinledim aslında psikolojimiz hiç iyi yerlere gitmiyor inş çocuk doğana kadar ruh sağlığımı kaybetmem 😄