umut123_ Hzzz öyle bir istekte bulunabiliyor muyuz hiç duymamıştım daha önce hastaneye muhakkak soracağım. Ama hastane bir şey vereceğinden de bahsetmedi sadece 5 kare fotoğraf karşılıyor doğumun içinde 😔
Hzzz umut123_ bahsetmezler zaten sizin sorup öğrenmeniz gerekir bizede bahsetmediler ben gidip görüştüm özelde doğum yapacsgim bos oda gormek istedim.Sunulan imkanlar neler dogumumu burda yapacagim derseniz ilgilenirler
aslanprenses_ umut123_ puset battaniye lazım hastane için. Hastane için olan eksikleri bitiremedim ki daha genel eksiklere geçeyim 😂
umut123_ Gozdeku uçuk rakamlar söylüyorlar ekstra epidural için ücret istiyorlar. Daha önce imkanlarını konuşmuştum ama bebek için herhangibir hediyeden bahsedilmedi hiç. Siz nereye gidiyorsunuz
Gozdeku umut123_ ilk doğumumda Ümit e gittim eskişehirde bebek eşyası çanta havlu çikolata felan birşeyler vardı bu sene kontrole gittiğimde de ay ı şeyler var dediler.
Hzzz Gozdeku bende ümitte dogum yapacagim nasipse ilk doğumum dediginiz gibi benek bakim cantasi cikolata vs..imkanlarindan bahsettiler
Hzzz Gozdeku bende ümitte dogum yapacagim nasipse ilk doğumum dediginiz gibi benek bakim cantasi cikolata vs..imkanlarindan bahsettiler
gudmorningbeya umut123_ benim 2. Doğum o yüzden kafamda belli 🤭 en zoru etiket kesip yıkamak ütülemek çanta kolay
umut123_ gudmorningbeya çok eşyamızda yok bizim toplamda 25 parçayı geçmiyor 🥲 aşırı fazla almak istemedim ihtiyaç oldukça kıyafetleri alırım diye
mugeb123 umut123_ 37+6 ‘yım doğumuma 5 gün var az önce hazırladım 😂😂hergün erteliyordum yarın kontrolüm var dedim nolur nolmaz alırlar falan 😀
umut123_ aslanprenses_ temel parçaları tamamlayıp eksikte boğulmayın bende aynısını yaptım. O kadar az eşyamız var ki
umut123_ Hzzz biraz ilgisiz kaldı açıkçası hastane bu konuda net bir fiyat detayı bile vermediler. Cumartesi kontrolümde soracağım mutlaka teşekkürler
fizikcianne umut123_ 28. Haftada bütün her şeyi bitirdim. Suan 34 haftadayım kolumu kaldıracak halim yok iyi ki yapmışım diyorum
umut123_ fizikcianne yavaş yavaş ağırlaşmaya başlanıyor 30a girdik halsizlik had safada en iyisini yapmışsınız
umut123_ Twobabysmom bende 2 haftaya yeni başlarım diyordum alışverişte eksiğimiz yok şu an. Galiba bismillah diyip atılmak lazım artık