umut123_ fizikcianne yavaş yavaş ağırlaşmaya başlanıyor 30a girdik halsizlik had safada en iyisini yapmışsınız
umut123_ Twobabysmom bende 2 haftaya yeni başlarım diyordum alışverişte eksiğimiz yok şu an. Galiba bismillah diyip atılmak lazım artık