umut123_ hiç beklemene gerek yok ütüle bütun islerini erkenden bitir beklenecek bir durum yok vallahi sonradan cok zor oluyor.Her sey planlandigi gibi gitmeyebiliyorum erkenden basladim hazirliklarima hala bitiremedim 1.si yeni izne ayrıldım 2.her sey yolundaydı izne ciktim islerimi rahat rahat hallederim enerjim hareketlerim yerindeydi hazirliklarimi yaparim dedim ama son doktor kontrolumde mikrop kaptım sanırım ne halim var ne dermanım doguma 18 gün kala ağır grip geçiriyorum her durumu gôz önunde bulundurursan hazırlıkları erkenden yapmak daha iyi canım