Elli98 bazilarinda sacma bir dusunce var agriyi cekiyorsun sonrası rahat diye biraz once burda bir post okudum 10 saat kadin yerlerde surunmus normal dogum diye bebek oksijensiz kalmis halbuki allah baska seçenek de vermis sonucta sezeryan da kesi varsa normalde de 10 saat agri cekiyorsun o bolgede dikis oluyor ayni aciyi ikisindede yasiyorsyn yani ben sezeryani tercih ettim daha kolay ve mantikli geliyor