Elli98 sezeryan bana gore bir dogum bicimi olmaktan ziyade bir acil durum mudahalesi. İnsan tabiati normal doguma uygundur ve sezeryan sonrasinda da cok fazla komplikasyon yasanabilir. Normal dogum da insan kendisini hemen toparlar ve en fazla 1 gun cekmis oldugu sanci ertesine gune tamamen kaybolmus olur. Sezeryanli yerde apse , lezyon , olabilir ic organ yapisikligi olabilir bebek akcigerleri islak dogabilir. Ve daha birsuru sorunu vardir. Dogum yapma sayisi sinirli tutulur ve dogumlarin arasi uzun olmak zorundadir. Kisa sure sonrasinda hamile kalindiginda dikislerik yirtilma ihtimali vardir.