Elli98 Herkes çok farklı şeyler yazmış ve kimin başına ne geleceği belli olmaz bende normal doğum istiyorum ama bebeğe bağlı tabi , herkesin aci eşiği , vücudu bir değil kimisi çabuk ayaklanır kimisi hala çekiyordur , Allah hepimizin yardımcısı olsun 💓