Herkes sezeryan olmayın demiş ama ben de kendi tecrübemi aktarayim , Ben hem sezaryendan hem de normal doğumdan korkuyordum kara kara düşünürken benim bebek 7. Ayında kordon dolanması, su bitmesi ve de gebelik zehirlenmesi nedeni ile erken gelmeye karar verdi , durumum riskli olduğu için ameliyatımı fakülte hastahanesinde bir prof yaptı, kadın işinin ehliydi inanın doktor çok önemli, kadın beni 3 gün yoğun bakımda tuttu o süreçte iyi bakıldim sonra servise çıkardı tam 1 hafta hastahane de kaldım ve ağrım oldukça ağrı kesici yaptılar, 5. Günün sonunda daha iyiydim, hastane de Görümcem, eve gelince de kv baktı tam 15 gün yattım yedim içtim ve evde yürüdüm, bebek küvezde olduğu için sadece kendimle ilgilendim, demem o ki doktor ve size bakacak refakatçi çok önemli, sezaryan korkulacak bişey değilmiş…