La_Liberte Elifderint ayyy Allah bağışlasın inşallah ☺️ erkek ağır basmıştı bende de ☺️ sağlıkla gelsin ❤️
La_Liberte Ebrubgrynk aslında nubu çok belli omurgaya paralel olarak gidiyor kız ağır bastı o yüzden. Ama diğer fotoğraflar da kafamı karıştırdı biraz ☺️ bakalım sağlıkla gelsin
La_Liberte Ebrubgrynk 11. Haftadan sonra oluşan çıkıntıya deniyor nub. Eğer yukarı doğru ise erkek vücuda paralel ise kız bebek olduğunu gösterir büyük oranlarda bu teori tutuyor
Sare_3466 https://imgyukle.com/i/yowjDy https://imgyukle.com/i/yowXZM https://imgyukle.com/i/yowOxp Rica etsem bana da tahmin de bulabilir misiniz 12 haftalık
Ebrubgrynk duygulilom yakın öğreneceğim benim hissiyatım da o yönde sağlıklı olsun inşallah yarın öğrenirsem yazarım 🙏
Ebrubgrynk La_Liberte Aynen 🤷♀️yarın öğreneceğim yani inşallah öğrenirim bakalım bende merak ediyorum
Neslidiba La_Liberte https://mutluresim.com/image/5d3f799d-e2d4-4199-a1a9-500fba2cdd15.nartfU Banada bakarmısınız
umutsmom20 La_Liberte devletteki doktorum erkek dedi 12+0 da ama ozeldeki doktorum henüz göremedi çok hareket ediyor dedi inanın bende bilmiyorum şu an 😂