gulsenikramina La_Liberte ayyy inşallah rabbim ağzınızdan duysun 🤲🏻🤲🏻 bi kızımda var 5 yaşında bide oğlum olsn isterim tabi öncelik sağlık ve hayırlı olması 🥲💙
La_Liberte Elifderint ayyy Allah bağışlasın inşallah ☺️ erkek ağır basmıştı bende de ☺️ sağlıkla gelsin ❤️
duygulilom Ebrubgrynk bence seninki erkek :) erkek bebekler kızlara göre daha çabuk eli ayağı belirginleşiyor
La_Liberte Ebrubgrynk aslında nubu çok belli omurgaya paralel olarak gidiyor kız ağır bastı o yüzden. Ama diğer fotoğraflar da kafamı karıştırdı biraz ☺️ bakalım sağlıkla gelsin
Ebrubgrynk duygulilom yakın öğreneceğim benim hissiyatım da o yönde sağlıklı olsun inşallah yarın öğrenirsem yazarım 🙏