Neslidiba La_Liberte https://mutluresim.com/image/5d3f799d-e2d4-4199-a1a9-500fba2cdd15.nartfU Banada bakarmısınız
Karsiyaka35 Banada bakarmısınız 11 +3 noba göre kız gibi dedi doktor yüzde 51 https://www.hizliresim.com/njiy9vx https://www.hizliresim.com/njiy9vx
umutsmom20 La_Liberte devletteki doktorum erkek dedi 12+0 da ama ozeldeki doktorum henüz göremedi çok hareket ediyor dedi inanın bende bilmiyorum şu an 😂
Ebrubgrynk La_Liberte Aynen 🤷♀️yarın öğreneceğim yani inşallah öğrenirim bakalım bende merak ediyorum
La_Liberte Karsiyaka35 nub teorisine göre baktım ben nubu erkek olduğunu gösteriyor bence ☺️ inşallah gönlünüzden geçen hayırla olur 😅
Gnlkelkitli @La_Liberte Bizede bakarmisin 🫶 
La_Liberte Gnlkelkitli bunu çok anlayamadım ama yine erkek ağır basıyor. Bu sene de herkes erkek sanki hiç kız demedim neredeyse 😅