tatlibebegim_ elifbsraaa1 evet arttı 2 gün sonrası 83 olmuştu ondan 2 gün sonrasıda 219 bida da vermemiştim aşılamaydı benim ki, içimden bi hiss sizinde pozitif olduğunu söyledi nedense😌
elifbsraaa1 tatlibebegim_ hadi inşallah 🥰😍❤️ 6 şubatta vuruldum iğneyi sonra 2 gün ara ile idrar testim koyulaştı o yüzden bugün kan vermek istedim iyi mi ettim bilmiyorum inşallah rahme tutunmuştur minnoşum ❤️
tatlibebegim_ elifbsraaa1 yaa verdiniz mi peki kan bugün banada haber verinn mutlaka pozitif çıkıcaktıe ama önemli olan 2 katına artması o zaman tekrar verirsinn🫶🏻
Ftmnur11 elifbsraaa1 daha 4 gün olmuş iğne yapalı.gebelik belli olmaz şu anda :) iğne etkisiyle testlerde kan da pozitif çıkmış
elifbsraaa1 tatlibebegim_ çizgiler hep aynı 7 litre suda gitmez miydi beta ya ben mi çok stres yapıyorum perşembe kan testi günüm inşallah o günü beklicem
Lovebaby27 elifbsraaa1 ayyy çok sevindim benim ilk denememde olmadı martta tekrar Deniycem Allahım sağlıklı bir şekilde kucağını almayı nasip etsin çok sevindimm 😇☺️
elifbsraaa1 tatlibebegim_ Annem izin vermez onun yanına geçicem söylemicem kan testini, 4 gün sonra doktoruma vericem kanı inşallah 🙇🏻♀️
elifbsraaa1 tatlibebegim_ olur tabiisi 🙇🏻♀️ Güzel haberlerle gelicem bu günler için çok dua ettim ❤️❤️❤️
Nisannurr Kızlar benimde iğne dahil bugün 10.gün dayanamayıp test yaptım böyle çıktı. İlacın etkisi gitti mi bilmiyorum, ilaçtan ötürü de pozitif çıkmış olabilir.. sizin fikriniz nedir ?
tatlibebegim_ Nisannurr benim ilk aşılamamda 10.gün Tamamen negatifdi ve 2.aşılamamda 10 ve 11.günleri test yaptığımda bile böyle net değildi silikti sizinde inşallah vardır, tabi kişinin bünyesine göre fark eder kimisi iğneti vücuttan erken atar kimisi geç atar ben erken atmıştım
Nisannurr tatlibebegim_ amin inşallah vardı 4.ipne tedavim 2 yıldır uğraşıyoruz inşallah pozitif sonuç alırım 🤲🤲 sizce akşam tekrardan yapıp kontrol etsem mi
Nisannurr tatlibebegim_ yaptım ama 2,5 saatlik idrarla yaptım çok açık renkliydi idrarım ve sonuç çok silik çıktı. Acaba idrar fazla beklememiş diye mi öyle çıktı ya
elifbsraaa1 Ftmnur11 canım benim adetime zaten 3 gün kaldı tüp bebeğim yerleştirildi ekstra rahmi destekleyici iğne vuruldum, rahmimde döllenmiş embriyo var sadece tutunmasını bekliyorum ❤️
elifbsraaa1 Ftmnur11 yani benim çatlatma iğnem 28 Ocakta oldu. Bugün 12 gün geçti. 6 şubatta 2.çatlatma iğnemi oldum