Zafse Kızlar bugün çatlatma ignesinin 10. günü normal kaset test yaptım dün aşırı siliktr olsa iz vardı bugün tamamen gitti 2 gün sonrada kan vericem böyle olup pozitif çıkan var mi
tatlibebegim_ Zafse iğnenin etkisi geçmiş şimdi eğer hamilelik varsa koyulaşmasını bekle inşallah koyulaşır
Zafse 31415926Er ah kuzum bak burda şimdi gördüm 10. Gün erken hala güzel bı Umut var 12. Gün minimum kan vermek lazım demişti Dr um bak bnde testte bile tamamen gitti inşallah hepimizinki artarsa bu hafta alırız su güzel haberi sen bikac gün sonra testi tekrarla canim
Kelebek36 31415926Er benim mesajlarım düşmüyor sanırım bende dün kan verdim çatlatma iğnesiniden sonra 11. günümdü 3,37 cıktı değerim o yüzden sizinkini merak ediyorum
31415926Er Kan testim sonucu 1.20 den büyük çıktı ama çok yüksek değil 1.88 sağlık ocağındakiler haftaya perşembe gel dediler. Tekrarlayalım dediler.
31415926Er Ovitrella kandaki hcg yi ekliyor mu hemşire dedi idrar etkiliyor kan değil dedi bilgisi olan var mı?
tatlibebegim_ 31415926Er kanıda etkiliyor bugün kaçıncı gününüz ben 13.gün verdim 36 çıktı ondan önceki günlerde test yaptım silik çıkıyordu
31415926Er tatlibebegim_ sizin belirtiniz var mıydı benim göğüs ağrım var oda dün başladı zaten başla belirtim yok birde kasıklarımda fazla olmayacak şekilde kramp giriyor.
elifbsraaa1 tatlibebegim_ selam canım. Ben ovitrelle iğne vurulalı 4 gün oldu. Kanda bu iğnenin değeri kaç çıkar sence? Bir fikrin var mı
tatlibebegim_ 31415926Er göğüs ağrım çok fazlaydı hassasiyet arada belim ağrıyodu bide kasık ağrım vardı her an adet olcak gibiydim
31415926Er 1 haftasonra tekrarlayalım dedi bana haftaya perşembe gideceğim tekrar. Pazartesi idrar testi yapsam çıkar mı bilmiyorum ama
Kelebek36 Benimde iğneden sonra 11.gün 3.37 çıktı bende bekliyorum erken gebelik testlerinde cok silik çizgi cıktı ama normal kaset testte birşey cıkmadı
tatlibebegim_ elifbsraaa1 çok erken kaç çıkıcanı bilmiyorum ama pozitif çıkar testtede aynı şekilde, benim 10.gün tamamen negatifdi iğnenin etkisi çabuk geçsin diye bol su için çabucak geçiyo