_Abdullayeva5_ kelebekce7 amin canim isyanim yok vardır Rabbimin bir bildiyi hərşeyin içində bir hayır vardir
kelebekce7 Merryy22 bende öyle düşündüm kuşum haftaya gideyim diyorum tam adetimin üzerinden on gün geçmiş olacak inşallah şu an bir gün geçti sadece
kelebekce7 dnzalya123 teşekkürler ediyorum canım benim çok şükür kan sonucum 378 çıktı Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Merryy22 kelebekce7 Benimde yeni canım 26’dan 73’e yükseldi şükür daha vermicem direk ultrasona giderim🥰
kelebekce7 Merryy22 ayy hadi bakalım kuşum bende inşallah öyle yapabilirim bi haftaya kadar sabredeceğim şans eseri öğrendim zaten 😂
kelebekce7 Merryy22 ayy dimi dimi kesinlikle katılıyorum böyle test yapma perileri gelince engelleyeyim birbirimizi 😂
Merryy22 Cankuss35 26’sına aldım randevu canım ama başka kan değerlerime de bakmıştı doktor sonuç göstermeye gidicem salı günü gitmişken bidaha beta isterim belki