kelebekce7 Merryy22 aynen kuşum bi hafta kadar sabredeceğim 😂😂 ay ben aşırı acıkıyorum sizdede oluyor mu
Merryy22 Cankuss35 yani doktordan doktora fark ediyor kuzum olmadı keseyi görmeye devlete gidersin 7. Haftada da özele gidersin kalp atışı için
Merryy22 Cankuss35 canım naptın nasıl gidiyor ben doktora gitmişken beta yine istedim 484 olmuş şükür daha vermene gerek yok dedi
Eda91- kelebekce7 Hemde nasıl… İlk gebeliğimde ne bulantı ne baş dönmesi o kadar rahat bir hamilelik geçirmiştim ki.. Şimdi ikincide ne canım bir şey istiyor, be bir şey yiyebiliyorum. Sürekli bulantı kusma yok ve öğürme çok.
Cankuss35 kelebekce7 benımde akşamları özellikle çok ama gündüz olmuyor ala ala neden olmuyor diye düşünüyorum