Merryy22 Cankuss35 Aynen bakalım ultrason da kaç haftalık görünücek kese , ne zaman döllenme olduğunu bilmiyorum bide değer de düşük çıktı ya geç döllenme olabilir. Doktora gidince belli olur
Cankuss35 Merryy22 ben çatlamayı biliyorum 30 eylüldü. Suan 14 günlük aslında senin belirtin varmı kuzu
Merryy22 Cankuss35 Yok canım sadece akıntım oluyodu başka belirtim olmadı. Senin nasıl zaten çok yeni daha belirti için☺️
Cankuss35 Merryy22 benim var ya çat diye uyuyorum salak gibiyim kabızım ve memelerim acıyor daha önce olmazdı
kelebekce7 Kızlar ben daha kadın doğuma gitmedim ya biraz daha bekleyip mi gitsem diyorum beta değeri hemen yükselmiyor ya sanıyorum
Merryy22 kelebekce7 Gittim canım 2. Kanı verdim işte yükselme de sıkıntı yok güzeldi daha vermicem 10 gün sonra ultrason yapıcak sende adetin üstünden bi 10 gün falan geçince git keseyi falan görürsün en azından
Cankuss35 kelebekce7 benim daha gecikmeden verdim 26 cıktı bugün tekrar vericem bakalım . Ye ye turşu iyidir ama tuzlu olduğu için çok tüketme☺️
_Abdullayeva5_ kelebekce7 yani adetime 1 kala test yaptim 2 çizgi düşdü sağlıkla alın kucaginiza aminnnnn Allahım 🥺 sonra zaten kaybettim yine bebeyimi 9 Eylül kürtaj oldum ikinci kez🥺
kelebekce7 Merryy22 anladım kuşum ikincisinde kaç çıktı ben iki gün önce verdim acilde 379 sonrasında bir daha gitmedim acile sordum hafta içi kadın doğuma gelebilirsiniz dedi sadece
kelebekce7 Merryy22 bende öyle düşündüm kuşum haftaya gideyim diyorum tam adetimin üzerinden on gün geçmiş olacak inşallah şu an bir gün geçti sadece
Merryy22 kelebekce7 Benimde yeni canım 26’dan 73’e yükseldi şükür daha vermicem direk ultrasona giderim🥰