Merryy22 Cankuss35 tamam canım söylerim. Banada öyle geldi de değer önemli değilmiş önemli olan 2 günde 2 katı artmasıymış takma kafana yani
kelebekce7 Merryy22 aa öylemiymiş ben salı günü gidicektim ama o güne izin alabildim acaba sıkıntı olur mu tahlilmimi dün vermiştim
Merryy22 kelebekce7 yok canım sıkıntı olmaz hesaplarlar zaten o güne kadar kaç olması gerektiğini bilirler
Cankuss35 Merryy22 ayy maşallah ❤️❤️❤️❤️ bende yarın vericem bakalım acilde mi veriyim ctesi çünkü yarın
Sinemarya58 kelebekce7 🕊️ama gittiğin zaman hemen kese falan göremezsin istersen biraz bekletip öyle git
Cankuss35 Merryy22 yaaa hem aynı günlerdeyiz hem aynı şehirde ☺️☺️☺️ acile gidip ne diyim peki yapması için
Merryy22 Cankuss35 gebelik diyince yapmıyolar valla kadın doğuma gönderiyor. Sen mide bulantısı baş dönmesi falan diyerek giriş yap ilk başta sonra doktorun yanına girince söylersin yine şikayetleri gebelik şüphesi var mı diye sorarsa var dersin kan alır
Merryy22 Cankuss35 evet ya sorma valla şimdi bekle bekle gün geçmez 10 gün sonraya çağırdı doktor beni ultrason yapcak