kelebekce7 Cankuss35 bu testten bende yaptım benimki bunda çok geç ikinçi çizgi belirli ay var gibi duruyor
kelebekce7 Duyguch01 aminn inşallah canım benim çok teşekkür ediyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Buseerdem1 kelebekce7 ayy benimde aynı böyle cikmisti hatta daha silik diyebilirim 2-3 gün sonra bidaha yaptım tamamen belirginlesti ilk yaptığımda kan verdim kanda da çıktı hamilelik var teste göre canim hayırlı olsunn💙
kelebekce7 Sinemarya58 amin teşekküler canım inşallah :) hafta için kadın doğuma gideiym için daha rahat edicek
Sinemarya58 kelebekce7 🕊️ama gittiğin zaman hemen kese falan göremezsin istersen biraz bekletip öyle git