kelebekce7 ilkgozagrim__ yaaa çok heyecanlıı eşinize nasıl vermiştiniz hamilelik haberinizii ay benimde bi netleşseydi
ilkgozagrim__ kelebekce7 ben test yaptım direk pozitif çıktı erken gebelik testi yaptım tabi çünkü adetime 3-4 gün kala öğrendim ben bebişi ondan sonra o oturma odasında oturuyordu bak hamileyim dedim aslında bekliyorduk aaaa felan dedi sarıldık öyle
kelebekce7 Mylove47 ay inşalah hayırlı haberler alırım , acaba sağlık ocağına mı gitsem ki sabah mı alıyorlar sağlık ocağında acaba
Mylove47 kelebekce7 kadın doğum da kan testinden bakar da sağlık ocağına git bence yakınsa falan orda da yaparlsr kadın doğum günü bekleyesiye kadar
kelebekce7 ilkgozagrim__ anlıyamadım ki çok ısrarcıda oludm resmi bi kurumda çalışıyorum izin alamıyorum lütfen yardımcı olun diye bi yalvarmadıım kaldı ama almadılar malesef
kelebekce7 Buseemm inşallah canım dediğiniz gibidir çok heyecanlıyım henüz veremedim akşam tekrar gideceğim almazlarsa sabah sağlık ocağına gideceğim inşallah güzel haber alırım