Cansuarya1
Yanında yatmak zorunda değil ki. Kızım doğduğundan beri hiç benim odam da uyumadı. Hep kendi odasında uyudu. Sadece ilk iki hafta ben onun odasında uyudum, sonra kendi odama geçtim uyandığı zamanlar yanına gidip uyutup tekrar kendi odama geçtim. Eğer imkanınız varsa yapın, ve kendinizle yatırmaya alıştırmayın, sonradan ayırmak zor oluyor.