Bebisannneessi Cansuarya1 aslında çok istiyordum ama müsait odam yok, yatak odam büyük bi köşesi artık ona ait, beşiğini koyduğum duvara renkli stikerlar yapıştırdım, yanında da dolabı orası ona ait oldu simdilik yeterli diye düşünüyorum 💙
Yenianne7 Safie2020 Vivense den aldım. Çok araştırdım piyasaya göre hem uygun hem kaliteli önce gözümle gördüm mağazada sonra online den aldım indirim oldu gayatte güzel geldi kurulumu filan onlara ait zaten. Memnunum tavsiye ederim
Safie2020 Yenianne7 vivense sunta kullanıyor diye bn hiç oraya bakmadım aldığınız takımın adı ne tam takım mi aldiniz
Yenianne7 Safie2020 Lora genç odası takımı. Hayır tam takım almadım sadece bazasız yatak, gardrop ve komodin aldım bu kadar. Malzeme olarak kalitesiz birşey değil bence bizim ihtiyacımızı karşıladı
B_eyaz Cansuarya1 yapacağım hatta yaptım bile. Tamam yanımda yatacak ama ne kadar sadece bi süre sonra mecbur odasına geçecek. Ki eşyaları zaten bi sürü kıyafeti falan odasında kendi dolabında derli toplu durur. Ben yaptım oda. Belli bi süre yanımda yatıracağım sonra kendi odasına alıştıracagım . Ay millete be bakıyorsun millete kalsa hiç bseeye gerek yok zaten. Durumun varsa yerin varsa yap bence.