Cansuarya1 hevesiniz varsa yapın tabi başkasını dinlemeyin 🤗 ben yapmadım park yatak aldıım anne yanı yanımda yatması için, Bi de küçük Bi dolap aldım kıyafetleri ayrı dursun diye ama Bi odayı ona ayırmadım. Kirada oturuyorum bu zamanda ev sahipleri doymuyor malum ne olur ne olmaz diye Bi düzen kurmadım bebeğime. Çok uğraşıp 2 ay sonra hevesini bile almadan ev sahibi çıkarıverirse çok üzülürüm çünkü.🫠