Cansuarya1 İlk iki sene yanımda uyudu kızım şuan 4,5 yaşında ve yeni oda yaptık direk genc odası aldım ve çok iyi oldu. Şimdi yine park beşik alcam yanıma iki yaşından sonra kademeli bir şekilde odasını ayiririm ablasinin yanına bir yatak attık mı tamamdır. Bence bu şekilde daha mantıklı olur 🌸