Kaderbala newmomB Yumurtalama gününden itibaren 18. Günüm ve reglim geçeli 1 gün oldu gittim hastaneye kan testi yaptı 68.40 çıktı 3 buçuk 4 aylık civarı denildi 😊
Annesininkuzusu1 Kaderbala hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum Allah yardımcın olsun şimdiden aramıza hoşgeldin 🦋🦋🐣🐣
Berram Asyayanc_18 benmde hiç gecikmezdi hatta geçen ay 2 gün erken oldum. Aynıdurum bendede var bekleyelim bakalım:) Bu ay kaçında olman gerekşyordu cnm?
Asyayanc_18 Berram ayy herşey aynı 🥰🥰 8 Aralık’ta olmam gerekiyordu canım .. biraz daha bekleyim test yapıcam tekrar 😘
Berram Asyayanc_18 evet 🤗🤗 hakkımızda hayırlısı olsun canım. Son ilişki tarihini hatırlıyor msn peki?
Asyayanc_18 Kızlar 3 gün adet olmadım bugün sabah idrarla birlikte kanama oldu adet kanaması gibi tanıdık değil. ağrı, sancı Yok. 😳 Yerleşme kanaması yaşayan var mı bilenler yardımcı olabilir mi ? 🙏
Tmab Kaderbala hayırlı olsun benim de aynı şekilde dün gece şüphelenip test yaptım silik çıktı adetim yarın normalde ama sürpriz 😊