Brlgry benim şekerim yüksek çıktı zor ihtimal haftasının normale dönmesi dedi ama bencede döner diye düşünüyorum bakalım 24 Aralık’ta nst ye gireceğim 34. Haftada ve ben normal olsun istiyorum geçen en son kilosu 2200 dü 31. Hafta gittiğimde senin nasıldı