Kaderbala Berram 68.40 çıktı 🤗 benim çok belirtim olmadı sadece çok yiyodum ve metal tat geliyodu ağzıma sürekli 🤗🤗
Mahbuss Kaderbala hayırlı olsun canım 😊 Allah sağ salim kucağına almaya nasip etsin inşallah ❤ bizede dua et hamilelerin duaları kabul olurmuş 😊
Doga_deniz Kaderbala yaa hemen kan testi yaptır keseye baktır 🙈🙈 çok heyecanlı bi sürece girmişsin canım tebrik ederim 😍
Asyayanc_18 Berram ayyy inanmıyorum aynı Benimde 3.günü dün yapmıştım idrar testi negatif çıkmıştı ve hala olmadım🤨 belirtileri var mı canım ?
Berram Asyayanc_18 hala olmadım cnm . Kasık agrısı var ara ara, uykum geliyor , wc çıkıyrm eskiye göre daha çok🙄 tabi bilmiyrm . 8 kasımdı adet tarihim. Senin kaçtı cnm
Asyayanc_18 Berram benim 10 kasımdı 2 gün erken olmuştum canım. Sık idrar ve uyku hali var arada kaşıklarıma ağrı giriyor . Ve çok düzenli adet olan biriyim ilk defa böyle yaşıyorum 🙂
newmomB Kaderbala allah sağlıkla kucağına almayı Nasip etsin tebrik ederim canımmmm🥰🥰🥰 adetten sonraki kaçıncı günündesin canım bir de biliyorsan eğer yumurtlama tarihinden sonra kaçıncı günün bugün
Kaderbala newmomB Yumurtalama gününden itibaren 18. Günüm ve reglim geçeli 1 gün oldu gittim hastaneye kan testi yaptı 68.40 çıktı 3 buçuk 4 aylık civarı denildi 😊
Berram Asyayanc_18 benmde hiç gecikmezdi hatta geçen ay 2 gün erken oldum. Aynıdurum bendede var bekleyelim bakalım:) Bu ay kaçında olman gerekşyordu cnm?