Hacertaner Kaderbala sağlık ocağında ertesi gün veriyorlar sonuçları hastanede yaptırırsan gün içinde alırsın sonuçlarını ☺️ Ben dayanamayıp hastaneye gitmiştim😅
Berram Kaderbala Hayırlı olsun çok sevindmm☺️☺️🤗🤗 Benimde reglimn 3. Günü ama regl olmadım ve testler negatif🤷♀️ :) hayırlısı olsun
Pnrbtr Hemen çıkar evet. Ama doktora gidersen keseyi falan göremeyebilirsin daha beta hcg düşük olabilir çünkü.
Asyayanc_18 Berram ayyy inanmıyorum aynı Benimde 3.günü dün yapmıştım idrar testi negatif çıkmıştı ve hala olmadım🤨 belirtileri var mı canım ?
Kaderbala Berram 68.40 çıktı 🤗 benim çok belirtim olmadı sadece çok yiyodum ve metal tat geliyodu ağzıma sürekli 🤗🤗