Gümüş kapak kullanıyorum, bebeğimde meme reddi var, 5 aya yakındır sütü sağarak veriyorum daha hiç emmedi. İlk kez geçen hafta sol göğsümde uçta yara oldu. O da bebeğin ağzına denettim diye ve bir saay sadece gümüş kapak takmamıştım. 5 aydıe kesintisiz gümüş kapak kullandım bir kez bile yara olmamıştı mucize gibi. Ne zaman gümüş kapağı detaylı yıkasam temiz taksam o zaman hassasiyet batma durumu artıyo. Bu kapağın çalışma prensibi süt ile olduğu için çareyi 3-4 güne bir yıkamakta buldum evet içinde kalıntı olsa da:) Yaram tam geçmedi fakat bana en iyi gelen yara durumumu azaltan şey Mustela meme ucu kremi oldu, tabi üstüne gümüşü takmadım atletimi örttüm yattım.