Meyra55 merhaba, aynı sorundan bende çok muzdarip oldum. Bu gümüş kapaklar gerçekten tamamiyle boş ve göğü ucu kremleri bana da asla etki etmemişti. Göğüs uçlarım yarıktı ve acı içinde emzirdim kızımı sonra doktorum GARMASTAN adındaki antibiyotikli kremden yazdı bana keşke ilk gün bilseydim de alsaydım mucize gibi geldi. Dikkat edilmesi gereken tek husus emzirme den önce göğsü iyice temizlemek ama kullandığım ilk an itibari ile iyileştirmeye başladı göğüs uçlarımı yani bence Bi deneyebilirsiniz.